subota, 15. veljače 2014.

Nevidljivi porub

Želite sami skratiti hlače koje su vam predugačke, ili od dugačke suknje napraviti kratku?
Nemate šivaću mašinu i mislite da bi bilo ružno ako to napravite ručno iglom i koncem?
E pa sada ću vam ja pokazati kako da sami napravite ručno rađeni nevidljivi porub običnom iglom
 za šivanje i koncem.
Najprije kredom ili bojicom obilježite željenu dužinu i na tu dužinu dodajte koliko vam centimetara treba za porub.Evo naprimjer,ja sam na ovoj tkanini ostavila 3cm.više od linije poruba tako da mogu zavrnuti 2x po
1 i pol cm. Namjerno sam uzela boju konca koja je u kontrastu s tkaninom da se bolje vidi na slici jer moj fotić i nije baš neki vrhunski, a vi kad sami budete radili takav porub, uzmite konac iste ili slične boje tkanini.
Zavrnuti porub sam najprije zapeglala,

kraj konca učvrstila malim čvorićem i počela šivati na  način da na poduplanom dijelu iglom hvatam par
milimetara  a lijevo od poduplanog ruba iglom hvatam samo jednu nit tkanja.

I tako dalje nastavite niz,nakon par bodova iglom ovako bi trebalo izgledati na naličju
a kada okrenete na lice,konac se uopće ne smije vidjeti jer ste hvatali po jednu nit.
Evo ga,s lica gledano konac se uopće ne primjeti, zato se i zove nevidljivi porub.
Osim ovog jednostavnog kosog boda možete raditi i ovakav da pravite križiće.



Radi se na sličan način kao i prvi porub pa da sad ne duljim i ne pišem već i po slikama se vidi.
Jedna nit gore a dolje par mm. Iako većina žena zna raditi ovakve porube uvijek ima i onih koje ne znaju pa se nadam da će ove moje slike nekome bar malo pomoći.



                                                                                                                                                 

Broj komentara: 8:

  1. Dobar tutorial. Ja to znam ali sigurno si pomogla još koji curi. Hvala ti. pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednostavno a korisno, dobro je znati.

    OdgovoriIzbriši
  3. e da sječaš se školskih dana kad smo to učili, lijepo se vratiti i odlično je znati takve stvari danas :D
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palo mi na pamet ovih dana jer je jedna susjeda rekla da to ne zna a voljela bi znati.

      Izbriši
  4. Hvala,pomoglo je,danas to rokam!!!!

    OdgovoriIzbriši